Copywriterské nebe: Jak to dělá Mladýkokos.cz

09.05.2017

"Mám problém odlepit oči od božího copy na mladykokos.cz." To mi přišlo před pár dny od klienta. Jooo? Tak uka! Co dělají na webu tak skvěle?

Má pravdu. Otevřete a kocháte se! Webu MladýKokos.cz vládne obsah a ilustrace. 

Plusy

1) Kokos mluví

Rodím se mladý nebo zralý. Cestuji v lahvi a vím proč...

Kokosový jazyk na vás číhá všude, dokonce i v upozornění na cookies. Komunikace tu ladí jak cvičky k trikotu.

2) Náš tým

Důkaz toho, že stránka O NÁS dává webu tvář. Žádný okecávání, stačí jen pár osobitých řádků a přidat fotky! Jen mi tu chybí kontakt - abych věděla, na jakej mail můžu otravovat příslušnou osobu.

3) Provázaný e-shop a recepty

Pod produktem se vám servíruje několik receptů, pod receptem několik produktů. Šup s nimi do košíku... teda vlastně SUNDAT Z PALMY!

4) Vysvětleno

Ty kokso, obsahu jak nastláno. Na webu popisují všechno - odkud kokos pochází, jak se pěstuje, že s palmovým olejem nemá nic společného, v čem vám pomůže... Bude vás bavit brouzdat webem, abyste zjistili všechny zajímavosti.

5) Cílovka

Mantra copywriterů zní "Piš pro konkrétní cílovku". Mladokokosáci ale zarytě tvrdí, že jejich cílovka jsou všichni od sportovců až po vožraly. A mně přijde, že fakt pokrývají všechny. Nevídáno, neslýcháno!

Mínusy

  • občas luštím vysoké a úzké písmo
  • videa jsou buď nekvalitně natočená, nebo brutálně strnulá (oldschool scénář a mdlý přednes)
  • horší orientace na webu: minimalismus nečekejte, obsahu a grafiky je tolik, až někdy oči přecházejí... stálo by za to uklidit.

Verdikt

Jestli vám chutná kokos a kokosová voda, otevírejte MladýKokos.cz opatrně. Já jsem lapena...

 

Přečtěte si také: 

Bylo by bláhové si myslet, že se náš nový copywriter rovnou pustí do psaní - ze všeho nejdřív totiž potřebuje získat souvislosti. Jak funguje firma a v čem je tak speciální? V čem je háček a kde to nejvíc vázne? Čeho vlastně chcete textem na webu dosáhnout (nebo jestli se na to teprv musí přijít)? Co všechno obsahuje váš dosavadní...

"Přihlaste si novinky z našeho webu." Nezní náhodou takhle váš subscribe box (takový to okýnko, kde se lidi upisují k vašemu newsletteru)? A jak ho dělat zábavnější a hlavně efektivnější, ať se Mailchimp prohýbá novými kontakty?