Plusy
1) Jasný jako Vojtěch Jasný
Doprava zdarma, to je tahák jako hrom a jako návštěvník nemáte šanci tuto informaci přehlédnout. Z první stránky hned pochopíte, co vlastně dělají, kontakt najdu okamžitě.
2) Vymazlené popisky produktů
Popisky jsou obří a popíšou vám naprosto všechno - jak rybízák pít, co k němu jíst, jak s ním vařit... a šup, prolinkují vás na svůj blog.
3) Halo, tady Petr!
Původně malý projekt s rybízovým vínem se sice rozrostl, ale neztratil svoje kouzlo - a tou je osobní komunikace. Pomrkávání na zákazníka smajlíkem, sladěný tón i s Facebookem. Atmosféra rodinné firmy jak vylitá.
Jako byste nakupovali v obchodě svého známého.
Tenhle pocit ještě povzbudí další nerybízové dobroty. Žádné suché NEJOBLÍBENĚJŠÍ PRODUKTY, ale Farmářské produkty našich přátel, na které se stojí fronty. Tomu říkám produkty s příběhem, ale bez klišé.
4) Opilý blog
Co s tím rybízovým vínem? Pro pochybovače a gurmány se tu objevují recepty na víně.
Blog tak rozmetá všechny pochybnosti, že se to nedá pít. Dobrý příklad, jak provázat e-shop a související obsah - jídlo funguje na lidi, potažmo vyhledávače, vždycky.
5) Copy blbinky
Rybízák luxusně vychytává cílové skupiny - láká lidi, co rádi víno, na rána bez bolehlavu... oslovuje i ty, co vaří nebo co hledají léčivé účinky. Líbí se mi rubrika Opilé recepty i rozhořčené info o používání cookies s názorem na EET.
Mínusy
- malý font písma se obtížněji čte
- občas chybějí čárky
- trpný rod z popisků ještě nebyl zcela vymýcen
Verdikt
Nemám tucha, jestli je to strategie nebo přirozenost, ale věřím, že zvítězilo to druhé. Sympatický Rybizak.cz ukazuje, jak i malý e-shop může kopnout do copywriterské vrtule... a objednávky jen hrnou.
Btw dobré copy svědčí spousta recenzí a skoro 5,5 tisíce fanoušků na Facebooku. Tak na rybízí zdraví!
A ještě jedna poznámka:
Z tohohle příspěvku jsem neměla ani kapku... ale po tomhle článku mi napsali z Rybízáku, že mě berou jako copywritera. :)