Copywriterské nebe: Jak to dělá Wallmarketing.cz

23.07.2017

"Vaše stěny naučíme mluvit." Tak začíná web firmy, která zvelebuje interiéry dalších firem. Vybrala jsem tipy, kterými se inspirujete pro váš web.

Plusy

1) "Vaše stěny naučíme mluvit"

Celé poselství jednou větou, oléé! Líbí se mi navíc, jak se zaměřuje na lidské smysly. To může zabrat na klienty, kteří nefungují na  vizuálno. Takže máte argument pro natvrdlé šéfy a grafické analfabety - vaše firemní zdi opravdu nespasí obyč samolepky za stovku.

2) "Nelepíme obrázky z fotobanky"

Yes! Wallmarketing ví, že ilustračku z fotobanky pozná každé, trochu zkušené oko. Zákazník Wallmarketing chce zjevně něco origoš, aby se náročným kreativcům dobře pracovalo a lidi ohromením otevírali pusu.

Markeťáci namítají, že negativa zbrzdí zákazníka od akce. Samozřejmě se s nimi musí šetřit... jenže jedno blbuvzdorné prohlášení poslouží líp než 10 vyjmenovaných výhod. Možná vám přitáhne trochu ráznější zákazníky a taky ty, co mají jasnou představu o výsledku (aleluja!).

Negativum použité v sekci O NÁS hlavně dokáže odradit lidi, kteří od vás požadují to, čemu se vyhýbáte. Nastavil si to tak například Mulier. Výsledek? Ušetříte si hromadu zbytečných mailových přestřelek, ze které stejně nekouká žádná zakázka.

3) Reference, reference, reference...

Stěžejní obsah pro tuhle službu, proto na reference odkazují ze všech stran. Wallmarketing samozřejmě neschovává své hotové interiéry - naopak povzbuzuje návštěvníka, aby si řekl TO CHCI U NÁS TAKY! K tomu přidávají loga důvěryhodných zákazníků a konkrétní zpětnou vazbu.

4) Málo textu

Žádné okecávání, maximálně tři čtyři věty. A popis firmy v patičce? Ten zasluhuje bludišťáka!

5) Všechno najdu hned!

Jak probíhá celá realizace, mi vysvětlí jednoduchá grafika. A když chci zavolat nebo mailovat, kontakt najdu hned. Najs!

Mínusy

  • Web se kupodivu neobešel bez slova "unikátní" nebo šroubovaného spojení "pustit do interiérů nový rozměr"
  • Font se hůř čte v souvislejších textech, tzn. na blogu. Pomohlo by mu častější členění.
  • Pořád mě tahá za oči umělé vykání zákazníkovi. Stačilo by vám to s malým písmemem?
  • Facebook jim moc nefrčí. Že by prokletí B2B?

Verdikt

Jednostránkový web potřebuje méně textu... a o to víc musí každé slovo pasovat! Podle mě to Wallmarketing zvládl obstojně. Tak snad se na ně lepí zákazníci stejně spolehlivě, jako jejich grafika drží na zdech.

P.S. Ze článku nemám ani samolepku.

Přečtěte si také:

 

Řada lidí má pocit, že zadara může makat jen student, sluníčkář nebo úplnej debil. Nejste ani jedno a dobrovolnictví vám přijde dost hippie? Tenhle článek je přímo pro vás.