Co mají předchozí boxy společného?
Všimněte si, že ani jeden z nich neobsahuje slovo NEWSLETTER! Pokud jste marketingový nadšenec, pak si ho ze zvědavosti zapište dál, ale běžného zákazníka vážně neláká vidina, jak si zasoplí mailovou schránku. Navíc když mu pak pošlete mail bez špetky iniciativy a empatie, stane se vůči všem vašim sdělením imunní.
Chytrý uživatel prohlédne léčku, že ho chcete zahlcovat maily. Osobně proto hlasuju i za vyzmizíkování slova NOVINKY, které má předchozí příklad - protože to je konkrétní informace jako noha (tedy pokud nemáte web s technologickými novinkami, po kterých vám zákazníci skáčou jak gazely). Osobně se NOVINKY překládám takto:
Co tím myslí odesílatel?
ještě-nevíme-co-vám-budeme-posílat-ale-všichni-to-dělají
Co v tom vidí návštěvník?
další-mail-co-spadne-do-složky-hromadné.
Není ten box trochu oldschool?
Možná vašemu webu bodnou pop-up okna (ta, co se objeví a dají se zavřít křížkem).
Možná můžete využít push notifikace (ideál na nové články).
A možná vlastně vůbec nemusíte posílat maily...
Pokud e-mailové adresy sbíráte jen proto, že to dělají všichni ostatní NEBO jeho tvoření je porod A HLAVNĚ vám mail nic nepřináší... proč ho vlastně dělat?
Na druhou stranu, z lákavých subscribe boxů (a hlavně kvalitních newsletterů!) kouká velmi slibná databáze kontaktů, klientů a zákazníků. Jen se zamyslet, jak peckoidním obsahem je lze obohatit... a pak už jen vyrazit na lov.