Majitelé jógových studií, na slovíčko!
Web velice rozhoduje o tom, jestli se návštěvník stránky přihlásí na vaše lekce. Obor zvaný UX (user experience) se snaží, aby se uživateli na webu líbilo a hladce udělal onu konverzi, kterou po něm chcete. U e-shopu je konverzí nákup, u jógového studia přihláška a zaplacení kurzu.
Navrhuju proto prostě na webu uklidit a nabízím prvních pět úkolů na start.
1. Responzivní verze webu
Vaše stránka by měla být čitelná na vícero zařízeních. Žádné strachy, nejpoužívanější šablony jako WordPress nebo Webnode mají responzivní web (co se v mobilech přechroustá do snesitelné podoby, aby se z písmenek nestaly blechy). Pokud web budujete od základů, chtějte od programátora responzivní web!
2. To nejdůležitější na home page
Nakoukněte do Google Analytics. Vsadím se s vámi o jógamatku, že rozvrh a kontakt figurují mezi nejnavštěvovanějšími stránkami webu. Stejně jako vaše úvodní stránka, která ale nejspíš zeje prázdnotou, že?
Ulehčete svým návštěvníkům hledání, ať stráví kratší čas na webu a delší ve studiu. Home page zkrátka není úvod seminárky, tak si neschovávejte ty nejdůležitější informace - napalte sem rozvrh, adresu a cenu lekcí (alespoň jako rozcestník). Vážně si nedělejte iluze, že lidi vidí nahoře menu a rozkliknou si tam vše potřebné. Vnuťte se rovnou.
3. Jednoduché přihlašování
Dům jógy mě pravidelně rozčiluje svým přihlašovacím formulářem, ke kterému se musím složitě dostat. Když se po několika kliknutích KONEČNĚ dostanu do rozvrhu, snaží se mě tu zdržet pop-up oknem !!! Ve finále ještě musím překliknout do jiné záložky, abych našla svou oblíbenu hodinu v tom správném sále. Nebýt vynikající lektorky Eleny, dávno jim na to hodím bobek.
Proto zjednodušte přihlašovací proces, co nejvíc to jde (zejména když se vám studenti hlásí na jednotlivé lekce a otravují se s tím každý týden).