Skromnost na vašem webu

28.10.2018

Vyrábíte nábytek, malujete obrazy, fotíte lidi, prodáváte sportovní vybavení.  jejich život. Psaní je nebaví a berou ho jako nutnost - a to je v pořádku. Já zase nedokážu vyladit epesní jablečno-skořicovou marmeládu nebo vyrobit nádherná krbová kamna a místo  

Z textu poznáte, že potíž vyjádřit svoji výhodu, své k Pocit, aby se nevytahovali. Jenže taková skromnost na webu zabije jeho původní záměr - tedy propagaci.


1) Na konci stránky je mrtvo


2) Kontakt hledáte pod lupou

Posaďte . 

Schovaný v menu mezi. Nejhorší. Provozovny, prodejny a služby všeho druhu potřebují KONTAKT. Všechny služby, které děláte mimo počítač. U švadleny mě nezajímá blog, ale hlavně adresa a otevírací doba.

Dejte kontakt do patičky, otevírací dobu a kontakt dejte rovnou na hlavní stránku.

zdroj: Coffeecat.cz
zdroj: Coffeecat.cz


3) Bojí se pochválit.

Češi trpí velkou skromností. 


JAK NE

Naše výrobky jsou vyráběny vždy z nejlepších dostupných surovin. Jedná se tak o čistě přírodní produkt. Naším cílem je, abyste z našich výrobků měli stejnou radost jako my.

JAK ANO

zdroj: Mulier.cz
zdroj: Mulier.cz

CO POMŮŽE


Sedněte si s někým, komu důvěřujete (nebo si to aspoň představte) a zapište doslova to, co vás k vašemu podnikání napadne.

  1. Řekněte mu jednou větou, co děláte.
  2. Dodejte, na co si při podnikání potrpíte (pokud z vás lezou jen obecné fráze, zeptejte se opačně: Co vám v žádném případě nesmí přes práh).
  3. Zodpovězte, proč děláte to, co děláte. 

P.S. Ty nejlepší hlášky padají často mimo kanclář... třeba až po druhé sklence vína. :) 



Přečtěte si také:


Bylo by bláhové si myslet, že se náš nový copywriter rovnou pustí do psaní - ze všeho nejdřív totiž potřebuje získat souvislosti. Jak funguje firma a v čem je tak speciální? V čem je háček a kde to nejvíc vázne? Čeho vlastně chcete textem na webu dosáhnout (nebo jestli se na to teprv musí přijít)? Co všechno obsahuje váš dosavadní...

"Přihlaste si novinky z našeho webu." Nezní náhodou takhle váš subscribe box (takový to okýnko, kde se lidi upisují k vašemu newsletteru)? A jak ho dělat zábavnější a hlavně efektivnější, ať se Mailchimp prohýbá novými kontakty?

Home office je dar i prokletí. Mívám dny, kdy vyluxuju celý byt i ledničku, zato nenapíšu ani čárku. Proto hledám ideální café-office, kde mě nakrmí, napojí a neotravují každou půlhodinu (a zároveň mě nenutí jíst jeden muffin za druhým). V jaké pražské kavárně a restauraci se potkáme?